| OFERTA
143
page-template-default,page,page-id-143,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive,stagtools

OFERTA

Wszystkie przedstawione poniżej propozycje moich prezentacji podróżniczych, zostały wielokrotnie “sprawdzone” podczas imprez o różnym charakterze, w różnych instytucjach i co ważne – w różnych grupach wiekowych. Wszystkie niezmiennie spotykają się z uznaniem ze strony odbiorców. Dzięki temu mogę śmiało zaproponować poniższe tematy, a także zasugerować ich “zastosowanie”. Jeśli poniższe informacje nie są dla Ciebie wyczerpujące – zachęcam do kontaktu KLIK!

UWAGA! TO NIE SĄ NUDNE SLAJDOWISKA – TO WYJĄTKOWY POKAZ FILMÓW Z PODRÓŻY, OPATRZONY KOMENTARZEM NA ŻYWO!

W RAMACH KABARETU PODRÓŻNICZEGO:

ARUN GUBI GOBI

 

Razem z kumplem przemierzam kraj wielkości 2/3 Europy rozpadającym się co kilkadziesiąt kilometrów jeepem. Planujemy dotrzeć na Gobi, ale podróżowanie po kraju, w którym drogi rozmnażają się jak plankton, a mieszkańcy twierdzą, że wszystkie kierunki są w jednym kierunku, to przyjemność tylko dla koneserów gatunku.

CZAS TRWANIA: 1,5 h

PREFEROWANY WIEK UCZESTNIKÓW: 4 klasa szkoły podstawowej wzwyż

M JAK MADAGASKAR

 

Nie każdy był na Madagaskarze, ale większość z nas kojarzy film “Pingwiny z Madagaskaru”. Czy jednak ktoś bez googlowania wie, co to Famadhijana, Fanzakana albo mixtura Tabako? Przeszedłem 2500 km w klapkach, bo linia lotnicza Air France zgubiła mój plecak. Miałem spotkać króla Juliana i pingwina Kowalskiego, ale szybko zrozumiałem, że film “Madagaskar” nie jest oparty na faktach…

CZAS TRWANIA: 1,5 h

PREFEROWANY WIEK UCZESTNIKÓW: 4 klasa szkoły podstawowej wzwyż

INDONEZJA A NAWET PAPUA NOWA GWINEA

 

W Jakarcie miało być piętnaście milionów ludzi, a było dwadzieścia. Miało być dużo ryb – były tylko jedne, zębate Lele. Miały być fajne dziewczyny – były, ale w kaskach na głowach. Miała być wyspa na jeziorze w papuaskiej dżungli – była, ale niewidzialna. Miało być słońce, a przeważnie był deszcz. Miało być zdrowie, a była malaria…

CZAS TRWANIA: 1,5 h

PREFEROWANY WIEK UCZESTNIKÓW: 4 klasa szkoły podstawowej wzwyż

W RAMACH OPOWIEŚCI OBYCZAJOWEJ

AFRYKA MARATON POŁUDNIE – PÓŁNOC

 

Afryka Maraton – samotna wyprawa, za którą w 2005 roku otrzymałem prestiżową statuetkę KOLOSA w kategorii “podróże”.Celem ekspedycji było samotne przebycie kontynentu afrykańskiego z południa na północ, najmniej popularnymi szlakami z wykorzystaniem minimum środków pieniężnych. Trzy miesiące ustawicznych kontroli, częsta zmiana otoczenia, nieznajomość języków, samotność w czarnym tłumie – to codzienne problemy, jakie napotykałem na swojej drodze.

CZAS TRWANIA: 1,5 h

PREFEROWANY WIEK UCZESTNIKÓW: 5 klasa szkoły podstawowej +

TIBESTI – CZAD

 

Wracam do Afryki i docieram w pasmo gór Tibesti. Tam spotykają mnie dramatyczne zdarzenia: próba przewrotu podczas wyborów prezydenckich, kucie studni za jedzenie, az w końcu pobyt w areszcie w Zuarke w północnym Czadzie. W kompilację obrazów i komentarza na żywo, wplatam klimatyczny film z aresztu “Europa ma zegarki – Afryka ma czas”.

CZAS TRWANIA: 1,5 h

PREFEROWANY WIEK UCZESTNIKÓW: 5 klasa szkoły podstawowej +

MISTYCZNA SYBERIA

 

Podróże mają nie tylko wymiar geograficzny, ale także duchowy. Dotarłem do niewielkiej wioski Czełutaj w autonomicznym okręgu buriackim, tuż przy granicy Rosji z Mongolią. Tam zamieszkałem z Bairem Rinczinowem, szamanem. Opowieść o życiu szamana stanowi pretekst do podjęcia tak ważnych tematów, jak powrót do własnych korzeni, poszanowania przodków i ich wpływie na nasze życie.

CZAS TRWANIA: 1,5 h

PREFEROWANY WIEK UCZESTNIKÓW: 5 klasa szkoły podstawowej +

Jestem niekwestionowanym mistrzem selfie! Ale nie tylko dlatego, warto przyjść na moje spotkanie, czy też samemu takie spotkanie zorganizować 🙂

KONIEC Z NUDNYM POKAZYWANIEM SLAJDÓW!

Unikatowa formuła moich spotkań została “przetestowana” tysiące razy podczas prezentacji w różnych instytucjach kulturalno – oświatowych na terenie całej Polski. Na tej podstawie mogę z całą pewnością stwierdzić, że moje prezentacje:

  • są jedyne w swoim rodzaju – nikt w Polsce nie przedstawia swoich podróży w taki sposób;

  • uczą i bawią jednocześnie, ku satysfakcji uczniów i nauczycieli :);

  • NIGDY nie nudzą;

  • są niezawodnym sposobem na urozmaicenie lekcji geografii, szkolnych uroczystości itp.

Sprawdziłem się występując przed najróżniejszą publicznością, w najróżniejszym wieku. Nie straszna mi nawet pięciotysięczna widownia, co odkryłem podczas tegorocznej edycji KOLOSÓW na dużej sali w gdyńskiej Arenie.

Moje prezentacje doskonale sprawdzają się również jako:

  • humorystyczny przerywnik w spotkaniach biznesowych, integracyjnych, konferencjach itp.;
  • program wzbogacający ofertę kulturalną różnych instytucji kulturalno – oświatowych, jak centra kultury, biblioteki itp.;
  • dodatkowa atrakcja (szczególnie przydatna podczas niepogody|) podczas kolonii lub obozów itp.